Hlasový asistent
automatizuje vaši zákaznickou linku.
Náš hlasový asistent vám pomůže snížit zátěž vašich operátorů v call centru, případně je (částečně) nahradit v době, když zrovna nejsou k dispozici.
Volají vám zákazníci například kvůli změně termínu? Nebo jste eshop, kam volají zákazníci hlavně aby zjistili stav objednávky? Všechny tyto případy řeší náš hlasový asistent.
Důvody, proč zvolit hlasového asistenta
Hlasový asistent najde uplatnění v mnoha oblastech, v podstatě všude tam, kde zákazníci využívají infolinku a pravidelně se ptají na stejné dotazy.
Toto řešení je tak vhodné pro eshopy, hotely nebo například zubní ordinace a praktické lékaře.
Od začátku naší společnosti si zakládáme na kvalitě dodaného řešení, proto naše asistenty stavíme na platformě, kterou využívají top hráči na trhu jako Alza, Notino, Zásilkovna nebo AAA Auto.