Hlasový asistent

automatizuje vaši zákaznickou linku.

Náš hlasový asistent vám pomůže snížit zátěž vašich operátorů v call centru, případně je (částečně) nahradit v době, když zrovna nejsou k dispozici.

Volají vám zákazníci například kvůli změně termínu? Nebo jste eshop, kam volají zákazníci hlavně aby zjistili stav objednávky? Všechny tyto případy řeší náš hlasový asistent.

Implementace hlasového asistenta

Na začátku si s vámi sedneme, zjistíme všechny případy, kdy s vámi uživatelé komunikují po telefonu nebo přes chat. Následně vypracujeme mapu komunikace, navrhneme call script a vše otestujeme. Následně asistenta spustíme do ostrého provozu.

Důvody, proč zvolit hlasového asistenta

Hlasový asistent najde uplatnění v mnoha oblastech, v podstatě všude tam, kde zákazníci využívají infolinku a pravidelně se ptají na stejné dotazy.

Toto řešení je tak vhodné pro eshopy, hotely nebo například zubní ordinace a praktické lékaře.

Od začátku naší společnosti si zakládáme na kvalitě dodaného řešení, proto naše asistenty stavíme na platformě, kterou využívají top hráči na trhu jako Alza, Notino, Zásilkovna nebo AAA Auto.

Pojďte do toho s námi

Jsme připraveni proměnit vaše nápady v realitu. Jste připraveni na tuto vzrušující cestu? Pojďte do toho s námi a společně otevřeme brány neomezených digitálních možností.